Internet otwiera przed nami szerokie możliwości marketingowe. Jednymi z najpopularniejszych i najbardziej efektywnych narzędzi są: reklama AdWords i pozycjonowanie stron internetowych. Która metoda będzie najbardziej skuteczna dla Twojej firmy?

Kampania reklamowa AdWords

Reklama AdWords np. banerowa, umieszczona na dobranej tematycznie stronie, pozwala na dotarcie do bardzo wielu odbiorców w krótkim czasie, co przy starcie biznesu lub okresowej kampanii reklamowej, może dać wymierne efekty. Reklamę AdWords możesz uruchomić bardzo szybko. Masz już pomysł i kreację? Twój marketer może ruszyć z kampanią choćby jutro! Odpowiednio wykreowane i zaplanowane reklamy sprawią, że Twój komunikat trafi do wybranej grupy docelowej. Kampania reklamowa AdWords jest bardzo skuteczna, ale w ciągu całego okresu jej aktywności musisz zasilać swoje konto reklamowe. Ten rodzaj promocji działa tak długo i tak dobrze, jak efektywnie jest opłacany. Raporty dotyczący kampanii pozwalają na modyfikowanie np. fraz kluczowych. Profesjonalista, który zajmuje się kampanią Twojej firmy, może wciąż udoskonalać treść i ustawienia kampanii.

Pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie strony i tzw. SEO marketing to bardziej złożony proces, który wymaga nakładu pracy i czasu. Odpowiednio zaplanowany i przeprowadzony przyniesie jednak długoterminowe efekty. Twoja strona będzie obecna w najwyższych wynikach, a klienci łatwo do niej dotrą. Wyszukiwarka oceni Twoje treści jako wartościowe, dzięki czemu coraz więcej osób trafi na Twoją ofertę, co pozwoli Ci ją rozwijać. Pozycjonowanie, mimo że może okazać się droższe, skupia się przede wszystkim na solidnym starcie. Dalsze działania to podtrzymanie efektu, aktualizowanie strony i troska o SEO marketing nowych treści. Takie działania sprawią, że troska o pozycjonowanie strony przyniesie konkretne i trwałe efekty, a inwestycja z pewnością się opłaci.

Pozycjonowanie czy kampania AdWords

Te dwa narzędzia przyniosą inne efekty, dlatego przy wyborze warto wziąć pod uwagę to, jak długo możesz czekać na wyniki kampanii, jakim budżetem dysponujesz i czy zależy Ci na promowaniu treści znajdujących się na stronie internetowej.

SEO marketing i kampania reklamowa w wyszukiwarce mogą się idealnie uzupełniać. Jedna dba o przyciągnięcie uwagi i przekierowanie użytkowników z innych stron oraz w bezpośredni sposób mówi o Twojej ofercie. Wypozycjonowanie treści na stronie internetowej pozwoli dotrzeć do osób, które szukają już Twojego produktu oraz chcą uzyskać więcej informacji dostępnych online. Profesjonalna firma, która zajmuje się marketingiem internetowym, dobierze idealne narzędzie dla Ciebie i Twojego produktu. Wybrany budżet można podzielić między te dwa narzędzia i używać ich okresowo np. zainwestować w pozycjonowanie, a reklamy AdWords promować sezonowo.

Related Post

Pozycjonowanie stron internetowych Nawet bardzo atrakcyjna i treściwa strona www nie przyniesie Ci oczekiwanych zysków, jeśli nie zainwestujesz w profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. Istnieją sposoby na zwiększenie popularności witryny i ruchu na stronie np. S...