Oglądając produkcje Hollywoodzkie z lat 80-tych, z pewnością w oczy rzucił nam się ogrom przestrzennych produktów reklamowych zdobiących amerykańskie ulice. Reklama przestrzenna była wówczas łakomym kąskiem. Dziś, głównym aspektem reklamy, która otacza nas na ulicach jest reklama audiowizualna, lub też interaktywna, oparta na nowoczesnej projekcji cyfrowej, często również przestrzennej. Tym samym litery przestrzenne, czy też reklama podświetlana, wydaje się stała się reliktem przeszłości. Jest to jednak mylne wrażenie, gdyż nadal jest powszechnie wykorzystywana.

Visionarte jest producentem reklamy obiektowej: https://www.visionarte.pl/.

Gdzie wykorzystamy litery przestrzenne i inne elementy reklamy obiektowej

Zadacie sobie Państwo pytanie, gdzie wykorzystać litery przestrzenne oraz inne elementy reklamy obiektowej? Odpowiedź jest prosta, nadają się one idealnie jako szyldy dla firm, idealnie sprawdzą się do podkreślenia miejsca będącego siedzibą firmy lub też jako element ozdabiający na przykład elewację budynku.

Litery przestrzenne, które dodatkowo mogą być podświetlane, przydają się także w celach lokalizacyjnych. Często, siedziby firm mieszczą się wewnątrz bram kamienic, gdzie mogą być mniej widoczne i trudne do lokalizacji. Sama reklama tego typu, może natomiast przyciągnąć osoby przypadkowe, które akurat mogą chcieć znaleźć dane produkty lub usługi.

Reklama podświetlana – zalety

Reklama obiektowa ma istotną zaletę, może być efektownie podświetlona. Montaż wokół liter podświetlanych 3D, specjalnych lampek led, pozwala w łatwy sposób stworzyć niezwykłe rozwiązanie, które jest atrakcyjne dla oka i tym samym przyciąga potencjalnych klientów. Podświetlenie liter 3D, czy dowolnych, innych obiektów reklamowych, pozwoli również na utrwalenie pewnego wzorca w głowie osób, które taką reklamę widzą, nie chodzi więc wyłącznie o to, żeby być bardziej widocznym, lecz o to, aby utrwalić się w głowie potencjalnego klienta, czy to nazwą czy innym aspektem związanym z ofertą swojej firmy lub jej produktami.

Categories: Reklama i PR